בלאק פריידי, סייבר מאנדיי ומבצעי נובמבר 2022 כל מה שצריך לדעת.
גם השנה כמו בכל שנה, חודש נובמבר הגיע והביא עמו את חגיגות המבצעים, שופינג איי אל שהתקיים השנה בין 9-10.11 עם מבצעים מעולים והטבות חסרות תקדים באתרים ישראליים, לאחר מכן גם יום הרווקים הסיניים שהיה ב11.11 והביא עמו מבצעים, הטבות ומחירים מעולים באתרים סיניים אהובים כמו: שיין, עליאקספקרס ועוד, כעת אנחנו מתקרבים ל2 הימים הכי משתלמים בשנה: בלאק פריידי שיתקיים השנה בתאריך ה25.11 וסייבר מאנדיי ב28.11  בלאק פריידי הוא חג הקניות הכי גדול בשנה גם בחנויות הפיזיות וגם באונליין, וסייבר מאנדיי הוא התשובה של כל חנויות האונליין לבלאק פריידי כך שלפעמים ההטבות באינטרנט באותו יום אפילו יותר שוות מהטבות הבלאק פריידי עצמו.
עכשיו נעבור לקצת המלצות על דילים שווים וקופונים:
נתחיל כמובן מתחום האופנה, מי מאתנו לא אוהב לקנות בגדים חדשים? לחדש מלתחה לחורף? לקנות בגדים לקרת הקיץ הבא? בגד לאירוע? אנחנו כאן נרכז לכם דילים והטבות משתלמים במיוחד:

נתחיל מרנואר: https://www.icoupons.co.il/store/renuar/ מותג האופנה הישראלי האהוב עם מבצעי בלאק פריידי לוהטים אשר בנוסף להם תמצאו באתר שלנו קוד קופון על סך 10% הנחה הכולל כפל מבצעים!

לאוהבי המותגים מבנינו קבלו את פלטין: https://www.icoupons.co.il/store/platin/ האתר מציע מגוון בגדי מותגים שווים עם מצעים מעולים ובנוסף אצלנו באתר קופון על סך 5% הנחה *לא כולל קטגוריית אאולט.

מותג ההלבשה התחתונה "את": https://www.icoupons.co.il/store/at4u/ כי כל לוק מושלם מתחיל בהלבשה תחתונה מדויקת גם באת תיהנו ממבצעי נובמבר שווים ומקופון של 5% הנחה נוספים אצלנו באתר.

ולחובבות הספורט מביננו סטורנגפול: https://www.icoupons.co.il/store/strongful מלבד מבצעי הנובמבר המטריפים של המותג תמצאו באייקופונס קופון ייחודי על סך 15% הנחה כולל כפל מבצעים !

עכשיו קצת מותגי קוסמטיקה טיפוח ואיפור עם הטבות מטורפות:

ערוגות: https://www.icoupons.co.il/store/arugot/ מותג קוסמטיקה טבעית מעולה ומצליח במיוחד עם מבצעי בלאק פריידי מעולי ובנוסף קוד קופון על סך 10% הנחה כולל כפל מבצעים אצלנו באתר.

דיל קוסמטיקס: https://www.icoupons.co.il/store/dealcosmetics/ מותג ישראלי המאפשר לכם לקנות במקום אחד את כל המוצרים הי אהובים והכי איכותיים בתחום הקוסמטיקה והאיפור, גם שם תיהנו ממבצעים שווים ובנוסף מקופון של 5% הנחה נוספים על כל האתר, אצלנו באייקופונס.

קליניק: https://www.icoupons.co.il/store/clinique/ המותג המוכר והאהוב עם מוצרי טיפוח על זמניים וליין איפור פופולרי במיוחד שכמובן גם הן משתתפים בחגיגות מצבעי נובמבר ובנוסף אצלנו באתר תוכלו למצוא קוד קופון של 10% נוספים על המבצעים באתר.

אייהרב: https://www.icoupons.co.il/store/iherb/ חנות כולבו הבריאות והטיפוח האמריקאית עם מגוון הטבות שוות וקופונים אצלנו באתר.

כמה המלצות נוספות:

פנדה: https://www.icoupons.co.il/store/pandazzz/ זקוקים למיטה חדשה? מזרן? מצעים? מגבות? פנדה זה המקום בשבילכם, עם מגוון מוצרים איכותיים ומפנקים בהטבות לוהטות וקופונים שתמצאו אצלנו באתר.

דקורדו: https://www.icoupons.co.il/store/decorado/ האתר המושלם למי שמחפש לרענן את המראה של הבית בלי להוציא יותר מידי כסף, נרות ריחניים ואקססוריז באיכות מעולה, גם שם הטבות נובמבר שוות וקופון על סך 15% הנחה מחכים לכן באתר שלנו.

מודיבודי: https://www.icoupons.co.il/store/modibodi/ תחתוני המחזור ששינו את החיים לאלפי נשים מסביב לעולם, מוזמנות להתנסות, אצלנו תמצאו מבצעים שווים על מוצרי מודי בודי.

סולתם: https://www.icoupons.co.il/store/soltam/ ה-מותג לגלי מטבח עם המוצרים הכי איכותיים והכי יפים שיש, גם בסולתם תיהנו מהטבות שוות ובנוסף מקופון מפנק של 10% הנחה כולל כפל מבצעים אצלנו באתר (לא כולל קטגוריית סייל)

זה רק חלק קטן מהדילים השווים של חודש נובמבר עם הקופונים הבלעדיים שמחכים לכם באתר iCoupons אז למה אתם מחכים? כנסו אלינו לאתר ותמצאו את ההטבה הכי משתלמת בשבילכם.
מקורו של הבלאק פריידי מגיע מכך שבמשך שנים בחודש נובמבר עסקים רבים חווים ירידה משמעותית בהכנסות, לאחר חגיגות בקיץ, החזרה ללימודים והחגים, פתאום עד חנוכה/כריסמס יש חודש של הפוגה ואנשים קונים פחות, לכן (כך התחיל בארצות הברית) בתי עסק רבים החליטו להרים את הכפפה והפכו את חודש נובמבר לחודש מבצעים מטורפים ומשתלמים במיוחד, מה שהפך את חודש נובמבר מחודש חלש לעסקים וללא קניות, לחודש הקניות הכי משתלם בשנה.
בין אם אתם רוצים לחדש את המלתחה שלכם לחורף, להתחדש בריהוט חדש לבית, להזמין חופשה, לקנות את הבושם המועדף עליכם, ובעצם כמעט כל דבר שתוכלו לרכוש נהיה משתלם יותר בזמן חודש נובמבר, בתי עסק פוצחים במבצעים והנחות שלא ניתנות בדרך כלל בשאר השנה ומייצרים חגיגת קניות משתלמת, בהמשך המאמר נצרף לכם המלצות למבצעים שווים וקופונים ממגוון תחומים.
השנה כמו בכל שנה אתר iCoupons  מרכז לכם את כל המבצעים, ההטבות והקופונים הכי שווים של מבצעי נובמבר, בשיטוט באתר תוכלו להשוות בין מבצעים בתחומים שונים ולמצוא את הדיל וההטבה הכי משתלמים עבורכם, צוות האתר סורק מידי יום את הרשת בחיפוש אחר המבצעים הכי משתלמים, ההנחות הכי שוות וכמובן קופונים ייחודיים רק בשבילכם, גולשי אתר אייקופונס נהנים מקודי קופון ייחודיים ובלעדיים הכוללים כפל מבצעים עם מבצעי חודש נובמבר במגוון אתרים, כל קנייה משתלמת יותר אחרי ביקור באתר iCoupons גם בחודש נובמבר וגם בכל שאר חודשי השנה.
חג נובמבר שמח, תיהנו ☺